Categories
POS

零食鋪用邊款零售系統?

香港零食鋪周街都係,你又有冇留意過佢地有冇用零售系統,或者係用邊款零售系統呢?佢地係點樣對種類繁多的零售進行管理,又點樣係門店快速完成收銀呢?

其實我地BabyPOS零售系統都有唔少零食鋪顧客,根據佢地嘅經驗,我地總結咗以下幾點:

收銀磅重一體化

一般零食鋪嘅零售有整袋包裝的,亦有散裝磅重的。要求零售系統具備收銀磅重二合一的特性。

會員營銷

具備會員管理功能,提供積分、充值、折扣及消費記錄等要求,零售系统提供各種營銷工具,有效幫助店鋪提升營業額及顧客價值。

移動門店

通過手機即可隨時隨地查詢門店數據,營運情況即時掌握,在手机上使用“零售系统”;手機線上出入貨、查詢、埋數等,同時支持由單店擴張至連鎖,無需更換系統。

搭建線上商店

可實現線上線下一體化,數據与零售系统互通,門店商品線上可以同步銷售,線上訂單可以到門店交收或配送,擴寬生意半徑,提高門店坪效。

倉儲系統

零食鋪商品種類繁多,需要具备高效庫存管理的零售系统。系統會自動計算各商品的出入貨情況,結合門店銷售情況提供有效的數據支持,幫助分析。實時監控庫存,提供庫存提示、過期商品提示燈。配合使用自動盤點槍,輕鬆完成出入貨動作,提高效率和降低出錯率。