Categories
POS

什麼是客戶顯示屏?

客戶顯示屏(Customer Display)係POS零售系統的主要配件,一般唔會單獨使用。安裝係收銀機前部,面向顧客,方便顧客同時查看消費收銀資訊,令收銀更加透明化和人性化。是一款能夠讓顧客更加直觀地了解到訂單詳情、折扣、支付方式以及會員活動資訊等信息的工具。不論是對顧客還是商家,都可以帶來很多的便利,顧客亦可以通過客戶顯示屏核對訂單,提高準確性。

我地常見嘅客戶顯示屏廣泛應用於超級市場、便利店、餐廳、專賣店、醫院、機場、車站等收銀場所。傳統嘅客戶顯示屏顏色主要為黑色和電腦白,可以顯示8位數字同若干個中文詞,如:單價 總數、收款、找零等字樣。

但其實宜家市面上嘅客戶顯示屏千奇百態,多咗好多嘅新功能,甚至有D仲可以支持顧客通過螢幕觸屏簽字方式嘅客戶顯示屏添~進一步提高客戶體驗感!

外國仲有調查顯示,商鋪係增加客戶顯示屏之後,店鋪嘅貼士提高至35%!