Categories
POS

BabyPOS倉庫管理系統是什麼?

1.什麼是倉庫管理系統?

倉庫管理也可以叫作倉儲管理,指對倉儲貨物的出入貨、庫存等動作的有效控制,目的係確保公司倉儲貨物數量準確及時性,確保生產經營正常進行。

雖然市面上倉庫管理系統的功能十分強大,但經過我哋近十年的零售市場經驗發現,對於香港中小企黎講,使用我哋BabyPOS倉庫管理系統就非常合適,尤其是對於一人撐起成間舖的經營者,簡單易用最為重要!

2.BabyPOS倉庫管理系統的功能

  • 出入貨盤點

每次出貨、入貨都搞到笠笠亂?一款好用嘅倉庫系統唔單止可以提高你嘅庫存盤點效率,仲可以提升數據嘅準確性及時性。搭配盤點槍,只要一scan,所有資料一目了然。

  • 計算平均成本

系統會根據用戶唔同時間嘅出入貨記錄,自動計算出平均成本,方便用戶作為日後入貨參考,更好地控制成本

  • 出入貨、退貨記錄

所有供貨來源及銷售記錄都記錄在案,即使客戶退貨亦可以及時update,方便用戶聯繫客戶及採購貨源,查看往來業務資訊,管理賬務等。

  • 倉庫間的調撥

如何你同時管理多間分店,難免會遇到分店間調貨嘅情況。呢個時候,倉庫管理系統就係你的好幫手,自動化嘅調撥功能能夠快速、準確地完成不同分店間的調貨動作,大大減少出錯的機會。

最後,使用倉庫管理系統可以最大的限度令門店各項資源得到優化,降低運作成本,提高工作效率。我地相信,佢一定是日後零售行業嘅必備軟體!